Osobné nástroje
Nachádzate sa tu: Titulná stránka
požadované kritériá spĺňa: 26
Upresniť výsledky.
Typ








Nové od



Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Karel Čapek: Dvanáctero figur zápasu perem čili Příručka písemné polemiky
Neférové triky v mediálnej komunikácii. Od roku 1925 sa toho až tak veľa nezmenilo...
Umiestnenie Archív / Články
Kdyby bylo televizní vysílání etické, vedlo by to k jeho krachu.
Dalibor Matulka
Umiestnenie Archív / Citáty
Kdybych dovolil, aby se v jednom čísle mých novin objevil můj poctivý názor, do dvaceti čtyř hodin bych přišel o místo.
John Swinton, bývalý personální šéf New York Times
Umiestnenie Archív / Citáty
Keďže z mainstreamových médií sa kádrovou politikou vytesnili alternatívne názory, novinári v nich pracujú naozaj slobodne a z presvedčenia.
Umiestnenie Archív / Citáty
Lippmanove parametre: "negativnost, překvapivost, jednoduchost, novost, možnost dalšího vývoje, personalizace, vazba na celebrity..."
Rozhodujú o tom, či bude správa sledovaná
Umiestnenie Archív / Citáty
McLuhanova tetráda
Umiestnenie Archív / Citáty
Megatrendom sú mikrotrendy: aj 1 percento ľudí, najmä ak sa pomocou internetu zorganizuje, môže určiť trend v politike, vo verejnom živote alebo v biznise.
Umiestnenie Archív / Citáty
Na rozdiel od brandy informácie časom strácajú na cene.
Umiestnenie Archív / Citáty
Politická korektnosť likviduje slobodnú diskusiu
Umiestnenie Archív / Citáty
Reklama infantilizuje, lebo iba infantilnému jedincovi je možné predať to, čo nepotrebuje.
Preto médiá v službách reklamy cielene vyrábajú emotívne, krátkodobé, ale o to eruptívnejšie väzby, lebo to si vyžaduje zrýchľujúci sa kolobeh spotreby. Demokracia má však úplne opačné požiadavky na kvalitu väzieb.
Umiestnenie Archív / Citáty